Prejsť na obsah

Cieľová skupina

Problém

Príklady

Popis výzvy

Očakávania výzvy

V rámci tejto výzvy očakávame koncepty k nasledovným typom výstupov: 

Očakávaný dopad

Na čo chceme dať dôraz pri riešení

Relevantné nástroje a zdroje

V súčasnosti využívame fyzické kartičky pacientov s kompletnými inštrukciami, ktoré budú slúžiť ako výborný východiskový bod pre návrh optimálneho riešenia popísaného procesu. Naši klinickí pracovníci, ktorí sú denne v kontakte s touto problematikou, budú poskytovať cenné „best practices“ v pozícii mentorov.   

Pozrite si, čo potrebujete vedieť pred hospitalizáciou na klinike/oddelení:  https://www.fnspfdr.sk/pacient/hospitalizacia/ 

Iné poznámky a komentáre

Pred vami sa otvára jedinečná príležitosť zmeniť spôsob, akým pacienti prežívajú prípravu na svoje operačné zákroky. Vaša kreativita a inovatívne myslenie majú potenciál viesť k revolučným riešeniam, ktoré pozitívne ovplyvnia pohodu našich pacientov a premenia stresujúci proces prípravy na pohodlný zážitok. 

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

  1. Digitálne nástroje, ktoré budú pacientom umožňovať prístup k osobnej karte pacienta so všetkými potrebnými úlohami pre pacienta a sledovanie ich plnenia zdravotníckym personálom 
  2. Digitálny nástroj pre zdravotnícky personál pre jasnú indikáciu zaradenia pacienta podľa toho, či splnil alebo nesplnil potrebné požiadavky, zbierajúci informácie o aktivite aj doplnkové informácie o dôvode nesplnenia kritérií. 
  3. Digitálny nástroj, ktorý uľahčí orientáciu pacienta v nemocnici pri vybavovaní jednotlivých krokov pred aj po operačnej administratívy. 
  4. Digitálny nástroj, ktorý motivuje k dodržiavaniu stanovených požiadaviek na strane pacienta a podporuje prevenciu pred zanedbaním pred-operačného procesu 

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady

Príklady